Virtuálne sídlo firmy v Bratislave

Registračné virtuálne sídlo

Potrebujete registračné virtuálne sídlo firmy pre svoje podnikateľské aktivity? Potrebujete zmeniť sídlo spoločnosti alebo jednoducho poskytnutie sídla? Je to jednoduché, súhlas so zriadením sídla Vám môžeme zaslať uz dnes:


1. krok
- zatelefonujete nám a nadiktujete svoje údaje do zmluvy, ktorá Vám bude odoslaná e-mailom na odsúlasenie, alebo vypíšte >> objednávkový formulár <<


2.krok
- po zmluvnej dohode nám zašlete potvrdenie o poukázaní finančných prostriedkov za aktiváciu služby a prvý kvartál poskytovaných služieb


3. krok
- poštou Vám obratom zasielame 2x podpísanú zmluvu a 2x tlačivo "Súhlas so zriadením sídla"

Od tohoto okamihu vám nič nebáni uvádzať si ako svoje sídlo adresu:
Obchodná 39; 811 06 Bratislava

Získať súhlas tak stačí bez osobného stretnutie len cez email / telefón / poštu !

 

Cena služby: 19 € / mesiac pri kvartálnej platbe

Máte otázky? zavolajte nám: 0915 722 546 alebo sa spýtajte cez >> kontaktný formulár <<

 

 

>> Kompletný cenník služieb (PDF)

Registračné virtuálne sídlo firmy v BA, poskytnutie a zmena sídla

O službe

Služba Registračné virtuálne sídlo je určená predovšetkým tým, ktorí rozbiehajú vlastný business, alebo chcú zmeniť sídlo pre svoju spoločnosť. Je vhodná pre mimobratislavské i zahraničné spoločnosti (vstupujúce na slovenský trh), optimálna pre podnikanie, ktorého charakter nevyžaduje vlastnú kanceláriu a ideálna pre malých a stredných podnikateľov, ktorí potrebujú dobrú a imidžovú adresu v Bratislave.

S našou adresou získate sídlo v Starom meste - v Bratislave na Obchodnej ulici.

Virtuálne registračné sídlo v Bratislave čoraz viac využívajú taktiež slovenskí podnikatelia, ktorí nie sú z Bratislavy. Prezentujú svoju spoločnosť ako spoločnosť s bratislavským sídlom a pritom si nemusia prenajímať kancelárske priestory v Bratislave. Registračné sídlo pre obchodné spoločnosti či iné subjekty poskytujeme v súlade s legislatívnymi a právnymi podmienkami Slovenskej republiky. Súhlas so zriadením sídla sa vyžaduje aj pre zriadenie organizačnej zložky zahraničnej spoločnosti na Slovensku.
(brigády v Bratislave)

Registračné virtuálne sídlo

Využite registračné sídlo pre novovznikajúce a existujúce subjekty na prestížnej adrese Obchodnej ulici v Bratislave. Nehnuteľnosť kde sa poskytuje sídlo máme vo svojom vlastníctve.

 

K službe registračné sídlo sa odporúča virtuálna adresa.

 

Čo je virtuálne sídlo?

Keď hovoríme o virtuálnom sídle, nemá to nič spoločné so sídlom na internete. Ide o reálnu budovu, ktorá je evidovaná na skutočnej adrese. Rozdiel je v tom, že podnikateľ si prenajíma iba adresu, nie budovu. Adresu sa zapíše do ORSR, ako sídlo firmy a o ostatné sa postaráme my.

Virtuálne sídlo, nazývané aj virtuálna kancelária alebo registračná adresa, je sídlo, ktoré klient uvádza ako svoju oficiálnu adresu sídla, zapísanú v obchodnom registri, živnostenskom registri, alebo inom registri, v ktorom je klient zapísaný. Každá firma musí mať sídlo na fyzickej adrese, k čomu je potrebný písomný súhlas vlastníka nehnuteľnosti.

Ak nemáte vlastnú alebo prenajatú nehnuteľnosť, alebo ak takúto nehnuteľnosť nechcete uvádzať z rozličných dôvodov, môžete využiť práve virtuálne sídla.

Virtuálne sídlo firmy umožňuje menším a stredným podnikom a spoločnostiam využívať výhody prestížnej adresy bez toho, aby sa zaviazali využívať vyhradený kancelársky priestor. Môžu pracovať z domu, v inom meste, ba dokonca aj zo zahraničia.

Čo v sebe virtuálne sídlo zahŕňa:

  • Virtuálne sídlo firmy potrebné k registrácií do obchodného registra (ORSR)
  • Prijímanie, archivácia alebo preposielanie doručenej pošty na registračné sídlo
  • Email a SMS notifikácie
  • Skenovania a fotenie každej prijatej zásielky
  • Online evidencia doručenej pošty a jej história
  • Občasné / krátkodobé prenajatie kancelárie na stretnutie so zákazníkmi
  • Doplnkové služby

Pre koho je virtuálne sídlo?

Služba je určená predovšetkým tým, ktorí chcú mať zabezpečenú vlastnú korešpondenčnú adresu v Bratislave a zabezpečiť si tak virtuálnu pobočku pre svoje obchodné aktivity.

Virtuálne sídlo môžu využiť tí, ktorí rozbiehajú vlastný business alebo chcú zmeniť sídlo pre svoju spoločnosť. Je vhodné pre mimobratislavské i zahraničné spoločnosti ako aj pre malých a stredných podnikateľov, ktorí potrebujú dobrú a imidžovú adresu v Bratislave.

Virtuálne registračné sídlo v Bratislave čoraz viac využívajú aj slovenskí podnikatelia, ktorí nie sú z Bratislavy, ale chcú prezentovať svoju spoločnosť ako spoločnosť s bratislavským sídlom, pritom si nemusia prenajímať žiadne kancelárske priestory.

GLOBAL OFFICE Vám poskytne:

Registračné sídlo pre obchodné spoločnosti či iné subjekty poskytujeme v súlade s legislatívnymi a právnymi podmienkami Slovenskej republiky. Súhlas so zriadením sídla sa vyžaduje aj pre zriadenie organizačnej zložky zahraničnej spoločnosti na Slovensku. Nehnuteľnosť, kde sa poskytuje sídlo, máme vo svojom vlastníctve.

Využite registračné sídlo na prestížnej adrese Obchodnej ulici v Bratislave!

Výhody a benefity virtuálneho sídla

Virtuálne sídlo si viete vybaviť za niekoľko minút, a to aj bez toho, aby ste museli niekam chodiť. Žiadne zložité papierovanie, žiadne dlhé čakanie, žiadne obhliadky kancelárií ani zmluvy o nájme.

Virtuálne sídlo si viete jednoducho a rýchlo vybaviť online, to platí pre začínajúcich podnikateľov, živnostníkov aj pre firmy.

K výhodám virtuálneho sídla oproti fyzickej kancelárii patria:

  • rýchle získanie adresy bez toho, aby ste si museli pýtať od majiteľa kancelárie súhlas so zriadením sídla
  • zabezpečenie takého sídla, ktoré na 100 % splní podmienky z hľadiska legislatívy
  • istota označenia sídla v súlade so všetkými zákonnými požiadavkami
  • preberanie pošty, vrátane tej doporučenej alebo do vlastných rúk
  • možnosť preposielania pošty na vami zvolenú adresu bez ohľadu na to, kde bývate alebo podnikáte
  • niektorí poskytovatelia virtuálneho sídla majú v ponuke aj služby týkajúce sa krátkodobého alebo občasného prenájmu kancelárie na obchodné stretnutia
  • flexibilita, podnikanie je možné aj mimo regiónu virtuálne sídla, aj zo zahraničia
  • nižšie náklady na prenájom než fyzické priestory
  • menšia pravdepodobnosť kontroly zo strany štátnych orgánov
  • sídlo firmy v hlavnom meste alebo na prestížnejšej adrese môže mať v určitých prípadoch vplyv na imidž firmy.

Prečo virtuálne sídlo

Dôvody, využitia virtuálneho sídla sa môžu líšiť. Ak začínate podnikať a nechcete zbytočne investovať do prenájmov, nízke nájomné za virtuálne sídlo vám môže zo začiatku pomôcť. Najmä vtedy, ak neviete či váš biznis bude výnosný.

Prospešné je to, ale aj pre tých, ktorí už majú rozbehnutý svoj biznis, no k výkonu práce nepotrebujú byt' dennodenne v prenajatej kancelárii. Alebo ak viete, že sa onedlho bude musieť sťahovať zo súčasného prenájmu - adresu virtuálneho sídla stačí zadať iba raz.

Výhody lukratívnej adresy v hlavnom meste spočívajú nielen v v dobrom imidži firmy, ale aj v anonymite a menej častých návštevách zo strany štátnych orgánov.

Pri virtuálnom sídle platíte nejaké čiastku mesačne, je to však omnoho menej než by ste platili za prenájom kancelárie. V Bratislave iba ťažko zoženiete kancelárske priestory a za takú výhodnú cenu, ako ponúkajú virtuálne sídla.

Ďalším dôvodom, prečo si zvoliť virtuálne sídlo, je pocit komfortu a oddelenie osobného a pracovného života.

Okrem toho, flexibilita, ktorú vám virtuálne sídlo umožňuje, je nenahraditeľná. Vy sa môžete naplno venovať svojim veciam, zatiaľ, čo o dôležité vybavovanie sa postarajú odborníci. Nemusíte tráviť hodiny v kancelárií, nepodliehate žiadnej pracovnej dobe, pracujete vtedy, keď vám to vyhovuje a kancelária funguje aj bez vás. 

Virtuálne sídlo: Aké sú trendy?

V bežnom pracovnom svete je kancelária miestom, kde sa odohráva bežný pracovný deň a životy zamestnancov. Dnes je to však čoraz menej praktické. Aktuálna situácia a pandémia spôsobila rozsiahle zmeny na pracovisku a milióny ľudí bolo nútených pracovať z domu. Niektoré firmy opustili svoje kancelárie, zatiaľ čo iné pokračovali v práci na diaľku. Veľa pracovníkov dokáže byť produktívna odkiaľkoľvek, vďaka inteligentnejším mobilným zariadeniam, rýchlejšiemu prístupu k internetu a rastúcemu počtu nástrojov pre online spolupráce.

Spoločnosti a firmy takmer všetkých veľkostí zisťujú, že prenájom virtuálnej kancelárie môže byť pre nich ideálnym riešením. Fenomén virtuálnej kancelárie sa teší popularite na celom svete a tento trend bude v najbližších rokoch pravdepodobne rásť.

Global Office je dynamická spoločnosť poskytujúca služby virtuálneho registračného sídla a adresy už niekoľko rokov na prestížnej adrese v centre Bratislavy, vo vlastnej nehnuteľnosti. Pochopili sme sme potreby firiem a podnikateľov, súčasné trendy ako aj špecifické potreby súvisiace s pracovným prostredím.

Svojim klientom sa venujeme s maximálnou profesionalitou a naši klienti sú tou našou najlepšou referenciou. Dnešný trh poskytuje toľko skvelých nástrojov a možností, vďaka ktorým môžete vaše podnikanie posunúť viditeľným, merateľným a nákladovo efektívnym spôsobom o level vyššie.

Náš Super balík Extra služieb virtuálneho sídla vám poskytne maximálnu flexibilitu a obsahuje:

  • súhlas so zriadením sídla
  • označenie poštovej schránky
  • preberanie pošty
  • email a SMS notifikácia
  • foto doručenej pošty
  • filtrácia
  • scan prijatých zásielok
  • online evidencia pošty
  • notifikácie
  • autentifikácia

Virtuálne sídlo a home-office

S pandémiou prišiel aj nový trend "Home office" čiže práca z domu. Platí to nielen pre zamestnanecký pomer, ale aj pre podnikanie. Z domu už môžu pracovať viaceré živnosti aj s.r.o. spoločnosti. Bez ohľadu na miesto vašej práce, stále potrebujete mať oficiálne sídlo. Čo je, teda najvhodnejšie pre úspech vášho podnikania?

Domáce kancelárie nie sú vhodné na obchodné stretnutia

V prípade potreby má veľa virtuálnych sídiel konferenčnú miestnosť, ktoré môžete využiť na stretnutie s klientmi. Kaviareň môže byť hlučná, preplnená alebo oboje. V závislosti na tom, kde sa vo vašej domácnosti nachádza vaša kancelária, môžu byť klienti povinní prejsť sa po iných miestach vášho domu, prípadne môžete mať doma dieťa alebo domáceho miláčika, ktoré by vás mohli rušiť.

Práca z domu je skvelá, ale nie pre všetko.

Ľudia pracujú z domu z rôznych dôvodov. Možno je to kvôli udržaniu lepšieho balansu medzi pracovným a súkromným životom. Možno je to kvôli tomu, aby nemuseli ráno dochádzať a možno je to, preto, aby znížili svoje náklady. Nech už je to akýkoľvek, home-office je určite skvelá voľba, ale domácnosť nie vždy uspokojí všetky potreby. 

Rovnováha medzi pracovným a súkromným životom.

Jedným z hlavných problémov domácej kancelárie je, že ste v podstate vždy v práci. Vaša kancelária je len pár krokov od vás a môže vás lákať, aby ste tam strávili všetok čas. Toto rozptýlenie môže ľahko poškodiť zdravú prácu ako aj rovnováhu života. 

Virtuálne sídlo: Čo hovorí zákon?

Podľa Obchodného zákonníka je sídlo miestom podnikania fyzickej osoby, adresa, ktorá je ako sídlo alebo miesto podnikania zapísaná v obchodnom registri, živnostenskom registri, alebo v inej evidencii ustanovenej osobitným zákonom.

Sídlom môže byť len nehnuteľnosť pevne spojená so zemou, ktorá má pridelené súpisné číslo a musíte na ňom preberať poštu. V takejto nehnuteľnosti môžete sídliť vy, ale aj ďalšie firmy, môžete si v nej prenajať priestor, pričom nie je podmienkou, aby ste nehnuteľnosť vlastnili. Potrebujete však mať súhlas od vlastníka so zriadením sídla

Virtuálne sídlo je legálne riešenie, ktoré má oporu aj v zákone. Pomôže vám ušetriť nemalé množstvo finančných prostriedkov, čas a príjemným bonusom je aj to, že vám dokáže zvýšiť prestíž, ak je na dobrej adrese. Virtuálne sídlo viete získať už za niekoľko eur mesačne a práve pre začínajúcich podnikateľov má najväčšie výhody. 

Registračné sídlo vs. virtuálne sídlo

Každý podnikateľ potrebuje mať miesto podnikania, teda registračné sídlo, ktoré má zapísané v obchodnom registri. Väčšina to rieši tak, že, ako sídlo firmy používajú adresu kancelárie, iní si ako sídlo firmy zápisu adresu svojej svojej nehnuteľnosti.

Ak nehnuteľnosť nemáte, nechcete si prenajať kancelárske priestory alebo nechcete riešiť prepisovanie sídla spoločnosti, virtuálne sídlo tieto problémy vyrieši. Virtuálne sídlo je adresa so službami, ktorú si dlhodobo prenajmete a využívate ako sídlo spoločnosti. 

Virtuálne sídlo pre firmy

Zriadiť si virtuálne sídlo môžu dnes už aj firmy a vôbec nemusí ísť len o začínajúcich podnikateľov, práve naopak. Ak nechcete míňať peniaze na kancelárie, virtuálne sídlo môže byť pre vás tou správnou voľbou.

Prvým benefitom je určite finančná výhodnosť. Na rozdiel od klasickej kamennej kancelárie sú náklady na prenájom virtuálneho sídla obvykle až 10 krát nižšie. Sídlo firmy v hlavnom meste je vhodné pre slovenské ako aj pre zahraničné firmy, ktoré vstupujú na nový trh. Prestížna adresa navyše zvyšuje dôveryhodnosť u klientov a obchodných partnerov.

Virtuálne sídlo ponúka legálne označenie v súlade so zákonom a splnenie zákonných požiadaviek na zapísanie sídla do Obchodného registra. Okrem toho balík služieb virtuálneho sídla obsahuje aj preberanie pošty do poštovej schránky, čím si splníte ďalšiu povinnosť, a to byť zastihnuteľný minimálne pre poštový a písomný styk. Poskytovatelia sídla ponúkajú okrem preberania pošty a jej preposielania, emailové alebo SMS notifikácie o došlej pošte, scanovanie, online evidenciu pošty ako aj iné doplnkové služby.

Na rozdiel od reálnej kancelárie vám nehrozí riziko predčasného ukončenia zmluvy v prípade skončenia nájmu. 

Virtuálne sídlo pre živnostníkov

Najčastejším riešením, ktoré si zvolí väčšina živnostníkov, je mať miesto podnikania u seba doma. Avšak nie vždy je to najvhodnejšie riešenie. Nevýhody, ktoré so sebou prináša podnikanie z domova je určite miešanie rodinného a pracovného života, plné poštové schránky korešpondencie ako aj riziko návštevy štátnych úradov.

Alternatívou môže byť prenájom kancelárií, ktoré eliminujú vyššie vymenované nevýhody. Avšak ani kancelária nemusí byť vždy tým ideálnym riešením, ak zohľadníme náklady na prenájom či nevýhodná lokalita kancelárie.

Pre tých živnostníkov, ktorým nevyhovuje ani jedna zo spomínaných možností, existuje riešenie v podobe služby virtuálneho sídla, zriadenie oficiálneho sídla živnosti a miesta podnikania so všetkými náležitosťami. K tomu samozrejme patrí preberanie pošty, zabezpečia označenia sídla a bonusové služby.

Toto všetko za minimálny poplatok, ktorý je neporovnateľný s prenájmom bežnej kancelárie.

Virtuálne sídlo pre občianske združenia

Virtuálne sídlo si môžu prenajať aj občianske združenia. Keďže cieľmi občianskeho združenia sú obvykle uplatnenie záujmov jeho členov alebo aj verejno-prospešné aktivity, nie vždy musí byť prenájom kamennej kancelárie nutný. Možnosť využitia služby virtuálneho sídla je veľkým lákadlom najmä pre občianske združenia, ktoré nesídlia v Bratislave.

Zmenou sídla na bratislavskú adresu tak získajú vyšší kredit, dostupnosť priaznivú polohu a zároveň nemusia platiť vysoké nájomné za kancelárske priestory. Nasporené financie tak môžu využiť na workshopy, na záujmy, vzdelávanie a podporu členov.

Virtuálne sídlo a kontroly z úradov

Výhodou virtuálneho sídla v hlavnom meste Bratislava je anonymita. Presunom sídla firmy mimo vlastný región sa vyhnete nielen pozornosti zo strany konkurencie. Keďže sa v Bratislave nachádza množstvo firiem, kontroly z daňového úradu sú menej časté a vy sa tak môžete naplno venovať svojmu podnikaniu. 

Podnikajte s virtuálnym sídlom

Najčastejší dôvod, pre ktorý sa podnikatelia a firmy rozhodnúť pre virtuálne sídlo sú určite prestíž, finančné výhody a pokoj od úradov. Pracovať a podnikať môžete pokojne z domu, no virtuálne sídlo firmy môžete mať v Bratislave.

Výhodné registračné sídlo, dokáže podnikateľovi zlepšiť imidž. Prenájom kancelária však vo veľkom meste niečo stojí a nie každý podnikateľ si to môže dovoliť. S virtuálnym sídlom je to možné, a to všetko za minimálne poplatky.

Prečo ho, teda nevyužiť, ak chcete vy a vaša spoločnosť na začiatku ušetriť?

Prečo nie je vhodné mať sídlo firmy v byte

Veľa podnikateľov sa v dnešnej dobe rozhodne umiestniť sídlo svojej firmy do vlastného bytu alebo domu. Ak si podnikateľ nepotrebuje zriadiť prevádzkareň, nemá vysoké nároky a nepotrebuje väčšie priestory, je to výborné riešenie. Môžu to byť napríklad výrobcovia malého tovaru, vlastníci e-shopov, realitní makléri, maliarske alebo stavebné firmy a podobne. Avšak mať sídlo vo vlastnom byte má aj niekoľko nevýhod.

Medzi hlavné nevýhody patria najmä:

  • Exekúcia majetku - Ak má firma veľa dlhov, ktoré už nie je možné, ako splatiť, na rad príde exekúcia. A taká exekúcia majetku nie je nikdy príjemná záležitosť. V niektorých prípadoch sa neprichádza "iba" o firemný majetok, ale aj o ten osobný. Exekútorský úrad nebude zaujímať, že nemáte finančné prostriedky. Zamestnanec exekútorského úradu, vás môže v takom prípade navštíviť v ktorýkoľvek deň a vtedy sa ťažko vysvetľuje, čo patrilo firme a, čo nie. Obrátiť sa môžete samozrejme na súd, no súdne konania vás budú stáť ďalšie peniaze a záberu vám zbytočne veľa času. 
  • Narušenie súkromia vlastnej rodiny - Ak máte rodinu, deti pripradne domácich miláčikov, tak určite viete, že deti sa neustále hrajú, kričia, vyvádzajú, čo vás môže pri práci rušiť. Vyrušovaný môže byť aj pri stretnutiach s obchodnými partnermi, čo na nich nemusí urobiť dobrý dojem. Na druhej strane môže aj vaša rodina trpieť nedostatkom súkromia. 
  • Stretnutia s klientmi a zamestnancami v iných priestoroch - Keďže pravdepodobne budete potrebovať súkromie, stretnutie s klientmi si budete musieť dohodnúť v iných podnikoch alebo kaviarňach. Takéto schôdzky môžu ísť do peňazí a či sú rušné reštaurácie dobrým riešením na obchodné jednanie, je otázne. Ak ak k vašej práci budete potrebovať pomôcky ako notebook, projektor a podobne, nie je najpraktickejšie ich stále nosiť so sebou. Ani použiť ich pravdepodobne nebudete môcť vždy. 
  • Návštevy štátnych orgánov priamo v mieste bydliska - Prevádzkovať firmu má určité pravidlá, ktoré sa musia dodržiavať. A k tomu tu sú príslušné kontrolné orgány, ktoré dozerajú na dodržiavanie zákonov a skontrolovali, všetko, čo sa týka prevádzkovania firmy. Ak firma nemá prevádzkareň a sídlo firmy je v byte podnikateľa, majú úradníci právo na návštevu bytu. Tieto návštevy nemusia byť vám ani rodine práve najpríjemnejšie.
  • Súhlas vlastníka nehnuteľnosti - Ak chcete mať ako podnikateľ sídlo v byte, je potrebný súhlas od vlastníka bytového domu. Nie vždy však musí majiteľ súhlasiť. A tak vzniká problém, ako ho ďalej vyriešiť.
  • Celkovo zlé meno firmy - Toto je jedna z nevýhod, ktoré môžu ohroziť dokonca aj zisky firmy. Kedze obchodne schôdzky a stretnutia mimo domova, ale v  kaviarňach a reštauráciách nemusia pôsobiť na niektorých klientov presvedčivo a dôveryhodne. Profesionálne nevyzerá ani rušné prostredie v reštauráciách. Toto všetko môže ovplyvniť povesť a imidž firmy ako aj vaše zisky.
  • Žiadna domáca oddychová atmosféra
  • Neustály pocit, že prácu nie je možné nechať za dverami kancelárie

Oveľa jednoduchší a bezpečnejší spôsob umiestnenia vašej firmy je vytvorenie virtuálneho sídla firmy. Nebudete sa musieť obávať otázky súkromia, nestratíte dobrú povesť a po dohode môžete dokonca použiť virtuálne sídlo aj ako miesto pre vaše obchodné stretnutia.  

Prenájom virtuálneho sídla

Prenájom sídla sa stáva veľmi obľúbenou formou nielen pre začínajúcich podnikateľov a firmy. V súčasnosti existuje veľké množstvo adries, prevažne v Bratislave, ktoré poskytujú sídlo, bez toho, aby bolo potrebné prenajať si reálnu kanceláriu, za vysoké poplatky. Pri prenájme sídla sú v ponuke štandardné služby, a to:

  • zápis adresy sídla v obchodnom registri
  • označenie obchodné mena spoločnosti na schránke
  • prijímanie, preposielanie, skenovanie pošty
  • možnosť prenájmu zasadacích priestorov.

Žiadna nutnosť platenia energie, strážnej služby či upratovania, sú príjemným bonusom. 

Ako si vybrať virtuálne sídlo

O službu virtuálneho sídla je v poslednom čase stále väčší záujem. Nájsť môžete sídla v lacných bytoch v menších mestách, až po seriózne sídla umiestnené v moderných business centrách, v hlavnom meste. Podľa akých kritérií by ste sa mali riadiť pri výbere toho správneho virtuálneho sídla?

1. Poskytovateľ virtuálneho sídla je aj vlastníkom priestoru

Veľmi rizikový bod. Ak je vlastníkom virtuálneho sídla niekto iný ako poskytovateľ, vlastník môže hocikedy zmluvu vypovedať a odvolať súhlas so zriadením virtuálneho sídla vašej spoločnosti. Ak sú, ale priestory vo vlastníctve poskytovateľa, máte garanciu seriózneho záujmu o poskytovaní tejto služby, a to z dlhodobého hľadiska. 

2. Virtuálne sídlo musí byť kancelársky priestor

Zriadenie virtuálneho sídla, ktoré nie je súčasťou kancelárskych priestorov na dobrých adresách, eliminuje podstatu samotnej služby.  Najlepšie je vybrať si sídlo umiestnené v modernom business centre.

3. Adresa virtuálneho sídla

Adresa virtuálneho sídla by mala byť na mieste, ktoré zodpovedá aj cene služby. Najviac lukratívne adresy sú samozrejme v Bratislave a Košiciach. Okrem adresy by mala byt budova a jej priestory reprezentatívne. Taktiež by nemalo ísť o okrajové a nebezpečné časti. 

4. Ochota osobného stretnutia

Ak uvažujete o zriadení virtuálneho sídla, určite by ste si mali nájsť čas na osobnú prehliadku a konzultáciu s poskytovateľom virtuálneho sídla. Vytvoríte si tak lepší obraz o spoločnosti, obzriete si kancelárske priestory, ujasníte si doplňujúce otázky. 

5. Sprievodné služby musia byť poskytované na 100%

Súčasťou ponuky virtuálneho sídla by mali byť asistenčné služby. To znamená preberanie pošty, informovanie vlastníka o obdržaní ako aj jej následné preposielanie a odovzdávanie. Perfektná správa pošty je jednou z najdôležitejších služieb, nakoľko daná firma preberá a pracuje s vašimi dôležitými dokumentmi. 

6. Parkovanie

Ak budete preberať poštu osobne, využívať virtuálne miesto aj na občasné obchodné stretnutia, bezproblémové parkovanie by malo byť samozrejmosťou. 

7. Bratislava je ideálna na zriadenie virtuálneho sídla

Virtuálne sídlo v hlavnom meste je pravdepodobne najideálnejším riešením, nielenže vám poskytuje anonymitu pred daňovými úradníkmi, v Bratislave je silný dopyt po službách a viac podnikateľských príležitostí pre váš biznis.

Dôležitým faktorom sú aj referencie a zistenie si, ako dlho poskytovateľ existuje na trhu.

Sídlo pri založení spoločnosti

Nevyhnutnou podmienkou k založeniu spoločnosti je určenie sídla. Podľa Obchodného zákonníka je sídlo právnickej osoby adresa, ktorá je ako sídlo zapísaná v obchodnom registri alebo v inej evidencii ustanovenej osobitným zákonom. Sídlo spoločnosti je, teda určitá adresa, na ktorej firma oficiálne sídli, má tam menovku a poštovú schránku.

Sídlo používa firma počas celej existencie podnikania, nielen pri založení.

Zriadiť sídlo je možné:

  • vo svojom byte alebo dome,
  • v prenajatom priestore,
  • ako virtuálne sídlo.

V porovnaní s prenajatím kancelárskych priestorov je virtuálne sídlo lacnejšou alternatívou.

Ako zmeniť virtuálne sídlo

Dôležité je pripomenúť, že sídlo každej spoločnosti je už zapísané v Obchodnom registri, kde pri novom sídle musí dôjsť k zmene zápisu. Ak sa rozhodnete pre zmenu sídla vašej firmy, treba požiadať Obchodný register o prepis adresy sídla spoločnosti. Aj pri zmene adresy sídla, je potrebné preukázať vzťah spoločnosti k novej adrese ( výpis listu vlastníctva, podnájomná zmluva alebo súhlas so zriadením sídla na danej adrese od majiteľa nehnuteľnosti). 

Lukratívna adresa pre sídlo

Každá spoločnosť musí pri svojom zápise do Obchodného registra uviesť adresu svojho sídla. Výhodou virtuálneho sídla sú predovšetkým nižšie náklady na prevádzku a lukratívna adresa. Virtuálne registračné sídlo v Bratislave čoraz viac využívajú slovenskí podnikatelia, ktorí nie sú z Bratislavy.

Priestory virtuálneho sídla sa nachádzajú v kancelárskych budovách alebo biznis centrách na lukratívnych adresách a sú, preto dostatočne reprezentatívne. Takto si podnikatelia a spoločnosti prezentujú svoju firmu ako spoločnosť s bratislavským sídlom za nižšie náklady. Pritom si nemusia prenajímať priestory, ktoré sú v Bratislave čoraz drahšie.

Postup pri zmene sidla

Na zmena sídla spoločnosti je potrebné uskutočniť niekoľko krokov a pripraviť si potrebné dokumenty, ktoré vedú k úspešnému zápisu tejto zmeny pri spoločnosti v obchodnom registri SR.

Pri zmene sídla spoločnosti platí, že zakladateľskú listinu musí podpísať konateľ spoločnosti. Dôležitým úkonom pri zápise zmeny sídla spoločnosti do obchodného registra je preukázať sa nadobudnutou nájomnou zmluvou alebo súhlasom so zriadením sídla na danej adrese od majiteľa nehnuteľnosti. Aby boli jednotlivé postupy kompletné, pre úplnosť sa predkladá aj list vlastníctva použiteľný na právne úkony. Vydanie tohto dokumentu zabezpečí príslušný kataster za jednotný poplatok.

Zmenu sídla spoločnosti môžete Obchodnému registru ohlásiť návrhom na zápis zmeny zapísaných údajov. Dokument je možné stiahnuť v elektronickej forme z webovej stránky Ministerstva spravodlivosti SR. Na takto vyplnený formulár je potrebné nalepiť kolky alebo poplatok zaplatiť prevodom na účet. K formuláru sa prikladajú dve vyhotovenia Zakladateľskej listiny, v prípade valného zhromaždenia – zápisnicu, súhlas vlastníka nehnuteľnosti/ nájomnú zmluvu a list vlastníctva nehnuteľnosti.

Pokiaľ ste splnili všetky náležitosti spojené so zmenou sídla spoločnosti a zaplatili ste súdny poplatok, okresný súd jednotlivé zmeny zapíše do piatich pracovných dní. Zmenu zapísaných údajov je nutné oznámiť aj živnostenskému registru a zaplatiť poplatok v kolkoch.

Aké kroky treba podniknúť?

1. Zabezpečte si všetko potrebné pre nové sídlo

Zmena sídla znamená v prvom rade povinnosť splniť podmienky pre zápis sídla obchodnej spoločnosti.

K žiadosti o zmenu, ktorá sa podáva na Obchodný register, sa musí pripojiť kópia listu vlastníctva nehnuteľnosti, nájomnú zmluvu, zmluvu o podnájme alebo súhlas vlastníka nehnuteľnosti so zriadením sídla spoločnosti v nej.

2. Podanie na Obchodný register

Žiadosť o zmenu sídla treba podať na Obchodný register. Ak je v obchodnej spoločnosti viacero spoločníkov, musí to byť zápisnica z valného zhromaždenia, ktoré zmenu sídla schválilo. Pokiaľ je v spoločnosti len jeden spoločník, čiže ide o tzv. „Jednoosobovú s.r.o.“, postačí jednoduché písomné rozhodnutie.

3. Oznámenie na živnostenský úrad, daňový úrad a do poisťovní

Po zápise zmeny sídla na Obchodnom registri si dajte vyhotoviť nový výpis s novou adresou, ktorý treba zaniesť na Okresný úrad a na miestny príslušný daňový úrad.

Zmenu sídla je potrebné daňovému úradu oznámiť do 30 dní od zápisu do Obchodného registra a to elektronicky.

4. Informovanie iných inštitúcií a obchodných partnerov o zmene adresy

Zmena adresy sídla spoločnosti nie je taká jednoduchá záležitosť, ako by sa mohlo zdať. Ak chcete mať sídlo v centre mesta, nechcete platiť drahé nájomné za prenájom kancelárskych priestorov a ušetriť finančné náklady za vybavovanie, služba registračného sídla vám to umožní. Zápis do Obchodného registra je potrebné vykonať iba raz a vy môžete pracovať odkiaľkoľvek. 

Virtuálna kancelária na prenájom

Potrebujete si prenajať virtuálnu kanceláriu na niekoľko hodín do týždňa? Na stretnutie s klientmi? Na prestížnej adrese Obchodnej ulice vám ponúkame službu Virtuálnej kancelárie na krátkodobý prenájom kancelárie a malej zasadacej miestnosti pre obchodné rokovanie.

Virtuálna kancelária šetrí čas malým podnikateľom,  je vhodná najmä pre začínajúce firmy, pre ktoré je prenájom vlastných kancelárií zbytočne veľkým výdavkom. Občas, ale potrebujú priestor na stretnutie a rokovanie so zákazníkmi a partnermi.

Službu môžu využiť akékoľvek spoločnosti, aj tie ktoré nemajú u nás zriadené sídlo, či virtuálnu adresu.

Poskytne vám všetko, čo skutočná kancelária, ale bez samotného fyzického priestoru. V závislosti od potrieb vášho podnikania môžu byť virtuálne kancelárie pre vás výhodnejšie než fyzické kancelárie a nemusíte za priestory platiť každý mesiac nájomné.

Ako funguje virtuálna kancelária?

Virtuálna kancelária funguje tak, že poskytuje osobe služby, ktoré s ňou má kancelária, bez toho, aby poskytovala samotný fyzický priestor. Tieto služby sa môžu pohybovať od všetkého, čo od spoločnosti vyžaduje, aby fungovali:

  • Profesionálna adresa
  • Poštové služby
  • Stretávací priestor na schôdzky, meetingy a podobne
  • Potrebné kancelárske vybavenie

Aké sú výhody a nevýhody virtuálnych kancelárií?

Výhody

  • Lukratívna adresa v centre mesta
  • Nižšie mesačné náklady oproti prenajatej kancelárii, ktoré môžu byť využité na dôležitejšie veci
  • Umožňuje vám a vášmu tímu pracovať z akéhokoľvek miesta, dokonca aj zo zahraničia
  • Eliminuje potrebu cestovania a umožňuje členom tímu nachádzať sa a získavať ich z rôznych miest alebo dokonca krajín
  • Široká škála služieb
  • Poskytuje vybavenie a priestor na fyzické stretnutia na požiadanie
  • Umožňuje plynulý rast spoločnosti bez nutnosti presúvať sa na iné miesta
  • Oddelenie súkromného a pracovného života
  • Menej časté kontroly zo strany štátnych úradov

Nevýhody

  • Nižšia kvalita komunikácie a budovania vzťahov medzi pracovníkmi
  • Slabšia sociálna interakcia

Je zreteľné, že virtuálne sídlo má viac výhod než nevýhod. Ak máte záujem o prenájom virtuálneho sídla, vyberajte si ho len u overených poskytovateľov. 

Ako si založiť virtuálne sídlo

  1. Ak ste si vybrali vhodného poskytovateľa, stačí na webstránke vyplniť formulár na založenie virtuálneho sídla so základnými kontaktnými údajmi.
  2. Následne vás bude kontaktovať firma vlastniaca virtuálne sídlo. Keďže zápis o virtuálnom sídle pôjde aj do obchodného registra, k založeniu virtuálneho sídla budete potrebovať doložiť, že ste vlastníkom firmy.
  3. Po zaplatení dohodnutej čiastky vám portál pošle emailom zakladateľské dokumenty na podpis.

Odhadovaný čas na zápis spoločnosti do obchodného registra je už do niekoľkých pracovných dní odo dňa doručenia podpísaných verzii zakladateľských dokumentov.

Presný čas a celý proces registrácie firmy je vždy iný pri každej s.r.o. a záleží aj od rýchlosti postupu úradov - živnostenského úradu a následne obchodného registra.

Vaše požiadavky na zriadenie sídla a služieb virtuálnej adresy vybavíme operatívne a rýchlo

Rýchlo

Vaše požiadavky na zriadenie sídla a služieb virtuálnej adresy vybavíme operatívne a rýchlo.

Služby poskytujeme už niekoľko rokov na profesionálnej úrovni a čo najviac automatizovane

Profesionálne

Služby poskytujeme už niekoľko rokov na profesionálnej úrovni a čo najviac automatizovane.

Služby pokutujeme maximálne diskrétne a vaša korešpondencia je chránená poštovým resp. obchodným tajomstvom

Diskrétne

Služby pokutujeme maximálne diskrétne
a vaša korešpondencia je chránená poštovým resp. obchodným tajomstvom.

Buďme v kontakte

Stránka je chránená systémom reCAPTCHA od Google a uplatňujú sa
zásady ochrany súkromia a podmienky používania.
Icon

Telefón

+421 915 722 546

Icon

Email

Icon

Adresa

Obchodná 39, Bratislava, SK

Copyright 2012 - 2024 © Naprogramované CMS systémom Global Services Slovakia s.r.o.